Mielőtt amellett döntenél, hogy megválsz házadtól, jól végig kell gondolnod a megfelelő stratégiát! Ahhoz, hogy jó áron adhass túl rajta, el kell végezned néhány teendőt, segítünk, nehogy kifelejts valamit!
Az emberi kreativitás határtalanságát jelzi, hogy Amerikában már odáig fajult az ingatlanpiaci eladási verseny, hogy akad, aki webnaplót indított, amelyet marketingeszközként használ fel az értékesítés megkönnyítésére.
Nem kerül sok időbe és erőfeszítésbe, de néhány apró dolog óriásit lendíthet az eladó ház árán, az üzlet megkötésének gyorsaságán. Nem titok, mindig az első benyomás számít. Az ingatlanok nyelvére lefordítva ez annyit tesz, gondozott ház képe táruljon a potenciális vevők elé. Tehát nyírjuk le a sövényt, a fű legyen gondozott.
Nem árthat az sem, ha felfrissítjük házunk belsejét is, fessük semleges színűre a falakat. Amellett, hogy a világos színek kellemes hangulatot teremtenek, még tágabbá is varázsolják a teret. Arra is figyeljünk, hogy rend legyen, ha jönnek a vevők, sőt, nem árt, ha egy kisebb tavaszi takarítást is beütemezünk (tisztítsuk ki a szőnyegeket, mossuk ki a függönyt).
Intézzünk el minden javításra váró dolgot, hiszen ezek ronthatnak házunk értékén. Az új tulajdonosok általában nem a foltozgatással-toldozgatással szeretik a beköltözést kezdeni.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A ház leggyengébb pontja a konyha és a fürdőszoba. Igyekezzünk modern kinézetet kelteni, sokkal szívesebben vásárolnak olyan házat az emberek, amelynek konyhája, fürdőszobája tiszta, rendezett, és viszonylag modern bútorokkal, felszerelésekkel van ellátva. Sokat érhet az is, ha van a házon valamilyen biztosítás.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








