A szociális szférában nem csak alulfizetettség okozza a munkaerőhiányt, a lapunk által kérdezett szakértő szerint rendszerszintű problémák vannak.
A nyugdíjasokra vonatkozó adójogszabályok módosítását, valamint adókedvezmények bevezetését is elképzelhetőnek tartja a kormány annak érdekében, hogy a nyugdíjban részesülők minél tovább maradjanak a munka világában - írja a Magyar Nemzet.
Adókedvezményben részesülhetnének azok a nyugdíjasok, akik a nyugdíjellátás mellett továbbra is dolgoznának, vagy visszatérnének a munka világába. A kormány elképzelései szerint azok a nyugdíjasok, akik munkavállalók is, csak a munkabérük után fizetnének adót, és emellett a teljes nyugdíjukat is megkapnák.
Vannak hiányszakmák, ahol szükség van a nyugdíjasok munkavállalására is, ezért tartják szükségesnek egy olyan, idősebbeket is ösztönző rendszer kidolgozását Magyarországon, amely miatt a nyugdíjasoknak érdemes lesz visszatérni a munka területére - mondta el a lapnak Tuzson Bence,a Fidesz szóvivője.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








