Az MBH Bank már 2025 decemberére teljesítette a törvényben előírt ATM-telepítési kötelezettségét.
A tiltás után történelmi csúcson a Bitcoin: most aztán rengeteg magyar szívhatja a fogát
Rekordszintre emelkedett a bitcoin jegyzése a dollárral szemben péntek reggel az intézményi befektetők keresletének a hatására.
A világ vezető kriptovalutája 117 706 dollárra drágult a reggeli kereskedésben, 24 órán belül több mint 6 százalékkal nőtt az árfolyama.
A bitcoin erősödését támogatja Donald Trump amerikai elnök kormányának kriptobarát politikája is.
Márciusban Donald Trump elnöki rendeletet írt alá egy stratégiai kriptovaluta-tartalék létrehozásáról. Emellett több "kriptobarát" személyt is magas pozíciókba nevezett ki, köztük Paul Atkinst, az Értékpapír- és Tőzsdefelügyelet (SEC) élére.
Mint arról korábban beszámoltunk, kisebb zavart okozott a hazai alternatív befektetési szektorban – a bankok, ügyvédek, tanácsadók és magánbefektetők körében – a július elsejétől életbe lépett, állítólagos új szabályozás, miszerint a kriptovaluták vásárlása jogszerűtlenné válik. A Pénzcentrumnak nyilatkozó szakértők szerint azonban szabálytalanság csak akkor áll fenn, ha valaki engedély nélküli kriptoeszköz-átváltási szolgáltatót vesz igénybe például Bitcoin vásárlásához. A részletszabályok ugyanakkor egyelőre még nem világosak.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Mibe fektetnél?
A Debreceni Egyetemmel közösen indított Pénzcentrum kutatásunk célja feltérképezni, hogyan gondolkodnak a magyar háztartások ezekről a kamatbevételekről. Milyen csatornákon keresztül helyezik el ezeket a pénzeket? Milyen szempontok vezérlik döntéseiket – a biztonság, a rugalmasság, a hozam vagy épp a banki ösztönzők? A felmérés külön figyelmet szentel annak is, hogyan reagáltak a lakossági befektetők a bankok célzott ajánlataira. Hány ügyfél élt azzal a lehetőséggel, hogy új számlát nyisson?
Kutatásunk eredményei minden olyan befektetőnek irányadóak lehetnek, akik tudatosan szeretnék kezelni megtakarításaikat a következő időszakban. Köszönjük, ha szánsz néhány percet a kérdőív kitöltésére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








