Az MBH Gondoskodás Nyugdíjpénztár és Egészségpénztár legfrissebb kutatása a megtakarítások fontosságáról és támogatottságáról kérdezte pénztárainak tagjait.
A 18-49 éves magyar internetezők több mint kétharmada használt már netbankot, és az okostelefonnal rendelkezők közel fele telepített pénzügyi szolgáltatáshoz kapcsolódó mobiltelefonos alkalmazást készülékére. Ez jelentős növekedés a korábbi évekhez képest: az adatok azt mutatják, hogy pénzügyeinknek is egyre nagyobb részére van hatással a digitalizáció, és szakértők szerint a következő években az online pénzügyi alkalmazások, közöttük pedig különösen a lakástakarékokhoz kapcsolódó szolgáltatások robbanásszerű fejlődés előtt állnak.
A 18-49 éves magyar internetezők 72 százaléka bankolt már online felületeken különböző rendszerességgel, és a 2011-es adatokhoz képest rohamosan, majdnem harmadával csökkent azoknak az aránya, akik még soha nem vettek igénybe ilyen szolgáltatást az interneten egy 2016-ban készült kutatás alapján. Az eredményekből az is kiderül, hogy a netbank tavaly már a 14. leggyakrabban igénybe vett internetes szolgáltatás volt, amelyet csak a legnépszerűbb kommunikációs és játékos alkalmazások előztek meg. Az internetes felületek mellett a mobil megoldásokat is egyre többen használják: az okostelefon-tulajdonosok 47 százaléka rendelkezik banki műveleteket lehetővé tevő alkalmazással, így ez a típus a 6. leggyakrabban használtak közé került a készülékeken.
Szakértők szerint a felhasználói élményt fokozó, ügyfélbarát felületek, és mesterséges intelligenciára épülő megoldások további fejlődésének köszönhetően a következő években gazdasági döntéseinknek és aktivitásunknak egyre nagyobb részére lesznek hatással a különböző digitális pénzügyi szolgálatások. A változást az ügyfelek is sürgetik, hiszen a Z generáció (1995 után születettek) számára már teljesen természetes, hogy pénzügyeit is éppolyan gyorsan és átláthatóan végezze, mint ahogyan a közösségi médiában posztol vagy chatel a barátaival.
A változó elvárások minőségi kiszolgálása, az ügyfélélmény növelése érdekében a vállalatoknak olyan új üzleti intelligencia megoldásokra is szükségük van, amelyeket külsős startupoktól, fejlesztőktől, digitális pénzügyi megoldásokat szállító vállalatoktól kaphatnak meg. Ezt felismerve hirdette meg a Fundamenta Digiverzum nevű innovációs versenyét, amelyre az ügyfélélményt növelő digitális megközelítésekkel, megoldásokkal, alkalmazásokkal lehet nevezni október 20-ig. A lakás-takarékpénztár a verseny győzteseinek segít megoldásuk közös hazai piaci bevezetésében és abban, hogy a Fundamenta külföldi anya-, és testvérvállalatai számára is bemutathassák a terméket.
Már ezt a döntést is kivették a nők a férfiak kezéből? Ebben az ő szavuk a döntő: egyre tudatosabbak
Az egészséges és hosszú élet mellett a pénzügyi biztonság is elsődleges lett a nőknél és erősödött a nők gazdasági jelenléte is.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Kedd este az előadás mellett a sztrájk is elkezdődik az Operaházban
- Sokakat érdekelt a Most vagy soha! a nyitóhétvégén
- Max Verstappen is tiltakozik: jelentősen átléptük a határt
- Közvetlen légijárat indul Bangkok és Budapest között
- Több mint tízezer autóst "fogtak meg" ezzel a szabálytalansággal
- Női kézilabda és gyönyörű katalán tájak - sport a tévében