A karácsonyi vásárok évről évre turisták tízezreit vonzzák Budapestre, miközben a hazai látogatók egyre gyakrabban panaszkodnak a tömegre és az elszálló árakra.
Csalás, hűtlenkezelés, pénzmosás és okirat-hamisítás miatt is nyomoznak még a hatóságok Tarsoly Csaba és társai ellen. Az alapügy már bírósági szakaszban van - írja a Magyar Nemezt.
Hónapok óta tart a Quaestor-per a Fővárosi Törvényszéken, a Nemzeti Nyomozó Iroda és a Fővárosi Főügyészség még gőzerővel nyomoz négy olyan eljárásban, amelyet elkülönítettek a Tarsoly Csaba és társai ellen zajló alapügytől. Az egyikben ma jár le a nyomozás határideje.
Tavaly január 29-én ugyanis "csak" csalás és sikkasztás miatt nyújtott be egy 1548 oldalas vádiratot Tarsoly Csaba és tíz társa ellen a törvényszékre a Fővárosi Főügyészség. A négy elkülönített nyomozás közé tartozik még a pénzmosás, a csalás, a hűtlen kezelés és közokirat-hamisítás is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








