Az AXA csoport Magyarország a mai napon Budapest II. kerületében megnyitotta új Ügyfélcentrumát, amely elsősorban számlavezetési szolgáltatásokat, jelzáloghitel termékeket, nyugdíj- és egészségpénztári szolgáltatásokat, valamint biztosítási termékek széles palettáját kínálja lakossági és kisvállalati ügyfelek számára.
A Budapest, II. kerület Margit körút 62. szám alatt található értékesítési pont hétfőtől péntekig 9.00 és 18.00 óra között tart nyitva, kivéve szerdán, ezen a napon 9.00 és 17:00 óra között várja az ügyfeleket.
Az AXA új értékesítési pontját Nagy Koppány, az AXA csoport Magyarország országos fiókhálózati igazgató nyitotta meg. Az új Ügyfélcentrum a standard szolgáltatásokon kívül személyre szabott pénzügyi tanácsadást kínál, befektetési, megtakarítási, valamint nyugdíjprogramok kidolgozásával is az ügyfelek rendelkezésére áll.
Megnyitó beszédében Nagy Koppány elmondta: "Örömmel tölt el bennünket, hogy Ügyfeleink számára az AXA pénzügyi szolgáltatásai egyre több helyen és könnyebben válnak elérhetővé. Az AXA-nál nagyon fontos kapocsnak tekintjük az Ügyfélcentrumokat az ügyfelek kiszolgálásában. A II. kerületi Ügyfélcentrummal kiegészülve, a Franchise irodákkal együtt országszerte 25 (12 budapesti és 13 vidéki) irodában várjuk az érdeklődőket, azonban pénzügyi tanácsadóink segítségével, személyes konzultáció keretében az ország bármely pontján Ügyfeleink rendelkezésére állunk."
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








