Elindította szlovákiai direktbankját a Raiffeisen Bank International - tette közzé mai angol nyelvű közleményében a bankcsoport. A ZUNO Bank néven működő társaság 2011-ben más közép-európai országokban is megjelenik.
2010.06.02 15:32
Újdonság a láthatáron: jön a ZUNO BANK
Szlovákiát választotta első piacának a ZUNO, mely a Raiffeisen szándékai szerint a korábbiaknál nagyobb hatékonysággal fogja tudni kielégíteni az interneten otthonosan mozgó, hozzáértő, modern attitűddel rendelkező ügyfelek igényeit. Olyan ügyfeleket igyekeznek megszólítani, akik ritkán keresik fel személyesen bankfiókjukat, ehelyett inkább az interneten intézik pénzügyeiket.
Herbert Stepic, a Raiffeisen Bank International vezérigazgatója, egyúttal a ZUNO Bank felügyelőbizottságának elnöke kiemelte: hosszú távon azt remélik, számottevően fog hozzájárulni a ZUNO a csoport betétállományának növeléséhez. Hámori András, a ZUNO Bank vezérigazgatója pedig úgy fogalmazott: "az első olyan bank lehetünk, amely elismeri, hogy természetesen vannak fontosabb dolgok is az életben, mint a bankolás", ügyfeleik kevés időt és energiát szeretnének csak fecsérelni erre a tevékenységre.

Kezdetben a betéti jellegű termékekre fókuszál a ZUNO. Ezek között két külön csoportot különböztetnek meg: az egyik a termékek megtakarítási, a másik a pénzforgalmi funkcióját helyezi előtérbe. Olcsó szolgáltatásokra törekednek, amit a direktbanki létből fakadó alacsony költségszint tesz lehetővé. Pozsonyi központja mellett zsolnai és kassai fiókja révén offline is elérhető lesz a ZUNO.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A bank 2011-ben Csehországban és Lengyelországban is megjelenik, hosszú távon pedig más közép-európai országokban - köztük vélhetően Magyarországon is - elindulna.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








