Új szlogennel üzent hadat a nagyoknak a feltörekvő bank

2010. június 8. 08:32

Június elsején egyhónapos imázs kampányt indított a Sopron Bank. A pénzintézet elérkezettnek látta az időt, hogy a konkurens nagyobb bankokkal felvegye a versenyt és megmutassa legfontosabb értékeit.

A bank célja, hogy - főleg a nyugat-magyarországi és a fővárosi - lakosság és a vállalkozások körében a Sopron Bank név ismertté és egyre elterjedtebbé váljon. A megbízhatóságra és a bizalomra építve jelennek meg a kampány vizuális elemei, melyet a 2003 óta jelen lévő bank meglévő ügyfelei eddig is kiemelten üdvözöltek.

Az új szlogen - Tudjuk, mi számít. - a pénzintézet szakmai hátterére kíván asszociálni kiemelve a legfontosabb emberi értékeket, - mint például a bizalom - melyekre a bank tudatosan koncentrál, ugyanakkor szóban is megjeleníti a kampány részeként alkalmazott számokat.

PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2022. május 17. 20:47
A felület alapítója Kövesdi Gábor, aki maga is közösségi finanszírozással indított korábban vállalko...
Kasza Elliott-tal  |  2022. május 17. 19:41
Ma lezajlott a Magyar Telekom részvény-visszavásárlási aukciója, elköltötték a teljes erre szánt öss...
Bankmonitor  |  2022. május 17. 14:17
Egyre szűkül azon bankok listája, amelyek átvehetik a Sberbank hiteleit. Valószínűleg az érintetteke...
Kiszámoló  |  2022. május 17. 12:43
A múltkori Wise fiaskó után kerestem valami számlacsomagot, ahonnan olcsón/ingyen tudok utalni, a vé...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. május 18. szerda
Erik, Alexandra
20. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2022
A jövő vállalata - Zöld az út a fenntarthatóság felé!
Portfolio Digital Transformation 2022
Szektorokon átívelő tudás a belső folyamatoktól a termékig!
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?