Június elsején egyhónapos imázs kampányt indított a Sopron Bank. A pénzintézet elérkezettnek látta az időt, hogy a konkurens nagyobb bankokkal felvegye a versenyt és megmutassa legfontosabb értékeit.
A bank célja, hogy - főleg a nyugat-magyarországi és a fővárosi - lakosság és a vállalkozások körében a Sopron Bank név ismertté és egyre elterjedtebbé váljon. A megbízhatóságra és a bizalomra építve jelennek meg a kampány vizuális elemei, melyet a 2003 óta jelen lévő bank meglévő ügyfelei eddig is kiemelten üdvözöltek.
Az új szlogen - Tudjuk, mi számít. - a pénzintézet szakmai hátterére kíván asszociálni kiemelve a legfontosabb emberi értékeket, - mint például a bizalom - melyekre a bank tudatosan koncentrál, ugyanakkor szóban is megjeleníti a kampány részeként alkalmazott számokat.
Komoly pénzeső szakad rengeteg magyarra a héten: súlyos tízmilliárdokat kénytelen kifizetni az állam
A héten várhatóan nagyjából 200 milliárd forintnyi hozamot fog kifizetni az állam a Prémium Magyar Állampapírban megtakarítóknak.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj