Június elsején egyhónapos imázs kampányt indított a Sopron Bank. A pénzintézet elérkezettnek látta az időt, hogy a konkurens nagyobb bankokkal felvegye a versenyt és megmutassa legfontosabb értékeit.
A bank célja, hogy - főleg a nyugat-magyarországi és a fővárosi - lakosság és a vállalkozások körében a Sopron Bank név ismertté és egyre elterjedtebbé váljon. A megbízhatóságra és a bizalomra építve jelennek meg a kampány vizuális elemei, melyet a 2003 óta jelen lévő bank meglévő ügyfelei eddig is kiemelten üdvözöltek.
Az új szlogen - Tudjuk, mi számít. - a pénzintézet szakmai hátterére kíván asszociálni kiemelve a legfontosabb emberi értékeket, - mint például a bizalom - melyekre a bank tudatosan koncentrál, ugyanakkor szóban is megjeleníti a kampány részeként alkalmazott számokat.

Nem járnak jól a magas inflációval a befektetők sem: így aztán nehéz lesz félretenni kockázat nélkül
A korábbi években megszokott "nyugalmi" állapotot egy bizonytalanabb világ váltotta fel megtakarítások piacán.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
- Közös üzenetet küldött Varsó és Budapest Brüsszelbe - a nap hírei
- A házigazda bukkant rá a tolvajra, akit a rendőrök keltettek
- Ennyi havi nettót várnak el a magyarok végzettség és életkor szerint
- Martin Skrtel nem játszik többé - videó
- Visszatért a "nyugdíjas" spanyol király
- Danyiil Medvegyev megérti, de nem tartja fairnek a wimbledoni döntést
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


