A Sopron Bank terjeszkedését már befejezte, most azonban meglévő fiókjait bővíti. A győri fiók a tavalyi év során új épületbe költözött, melyet idén a veszprémi fiók követ. A bővítés során a veszprémi fiók az Óváros térről a város központjában található Szabadság térre, egy új épületbe költözött.
Mag. Thomas Radil, a Sopron Bank ZRt. vezérigazgatója elmondta, hogy a bank a nehéz gazdasági környezet ellenére is állandó növekedést mutat. "A meglévő fiókhálózatunkba történő beruházásokkal előnyre szeretnénk szert tenni; ezen kívül a veszprémi az egyik legfontosabb fiókunk, és az csak hasznunkra válhat, hogy az új fiókban több helyiség áll rendelkezésre a minőségi tanácsadás megteremtése érdekében" - fűzte hozzá Radil úr.
A Sopron Bank célcsoportját a nyugat-magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások valamint magánszemélyek képezik (Sopron 2 fiók, Győr, Szombathely, Keszthely, Zalaegerszeg, Nagykanizsa, Székesfehérvár, Veszprém, Kőszeg, Sárvár, Mosonmagyaróvár, Körmend, Balatonfüred, Pápa, Siófok, Ajka, Tatabánya, Budapest II. és V. ker.). Az anyavállalat, a Bank Burgenland fiókhálózatával együtt az egész pannon régióban - Bécstől Budapestig - az ügyfelek rendelkezésére állnak.
A bank fő tevékenységét a beruházási és projekthitelek képezik. A magánszemélyeknél a megtakarítások és a befektetési termékek egyre nagyobb jelentőséget kapnak. A retail termékek, mint az Internet Banking, az SMS-szolgáltatások, és a GRAWE-biztosítási szolgáltatások az ügyfelek kényelmét szolgálják.
Jelen pillanatban a Bank 190 munkatársat foglalkoztat, amelynek több
mint fele Sopronban, a Központban dolgozik. Az Ügyfeleknek különösen
nagy előnyt jelentenek a gyors és rugalmas szolgáltatások, ami a lapos
szerkezeti struktúrából és a tulajdonosok közelségéből adódik. A Sopron Bank a 2009-es év végi mérlegfőösszegét az előző évihez képest körülbelül 18%-kal, 299 millió EUR (81 milliárd HUF) összegre növelte. A hitelállomány mértéke 2009 decemberében 263 millió EUR (72 milliárd HUF), a betétállomány pedig 72 millió EUR (20 milliárd HUF).
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml