Rekord összegért, több mint 65 millió fontért kelt el Alberto Giacometti életnagyságú bronz szobra Londonban, a Sotheby's árverésén.
Mindössze nyolc perccel az árverés megkezdése után, 12 millióról 65 millió fontra, vagyis 20,19 milliárd forintra tornázta fel magát Giacometti egyik jellegzetes, nyúlánk bronz szobra. Ezzel a világ legdrágább műtárgyává lépett elő, amit aukción értékesítettek.
A névtelen vevő telefonon keresztül tett ajánlatot a svájci szobrász legfontosabbnak tekintett 20. századi alkotására.
Eredetileg 12-18 millió font körüli ajánlatra számított az árverést szervező Sotheby's, azonban több, mint 10-en tettek ajánlatot a szoborra, ami végül 58 millióra srófolta fel a leütési árat (a maradék összeget a különféle jutalékok, és prémiumok teszik ki).
Az előző rekordot Pablo Picasso Garcon a la Pipe című festménye állította fel, amely 58 millió fontért kelt el 2004-ben New Yorkban. Privát árveréseken persze magasabb leütések is születtek már: Jackson Pollock No5, 1948 című festményéért például több mint 73 millió fontot fizettek 2006-ban.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








