A tegnap zárult Art Fair is a válságról, illetve a műkincspiac zsugorodásáról tanúskodik, ami sajnos a téli szezonban is érezhető lesz majd.
A vásár kiállítóinak alacsony száma, és a szokottnál is gyengébb gyűjtői érdeklődés miatt az év első feléhez képest csak minimális élénkülés volt megfigyelhető a piacon. A galériák és aukciósházak igen változatos formában próbálnak megbirkózni a kihívásokkal: egyesek csökkentik a kínálatukat, mások a tulajdonosi háttéren változtatnak, mások a következő általuk rendezett árverés darabjainak bemutatásával próbálnak érdeklődőket találni.
A Falk Miksa utca talán egyik legrégebbi antikbútor-üzlete, a Pintér, változó profilú és nagyságú aukciók szervezésébe kezdett tavaly. Ha sikerrel zárul a 600 tételnyi árverés, felzárkózhat a BÁV, Nagyházi, Polgár aukciósházak mellé.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








