A nagy gyűjtők úgy tűnik, elárulták a titkot, hol bukkanhatnak rá a legértékesebb darabokra, melyekre igencsak olcsón tehetik rá kezüket. A CNNMoney összeállítása szerint a titok az Egyesült Államokban igencsak elterjedt házi árverés.
Ezeket a házi kiárusításokat általában akkor tartják, ha egy ház tulajdonosa elhalálozik, vagy a ház lakóinak össze kell húzni a költségvetést, vagy éppen válás után szétköltözik egy pár, s akad néhány dolog, melyre egyikük sem tart igényt, azonban értékesítéséből pénzt nyerhetnek.
Ez olyannyira elterjedt a tengerentúlon, hogy külön - sok esetben egyébként felszámolóként is tevékenykedő - cégek működnek ilyen kiárusítások levezénylésére. Az egész procedúra úgy zajlik, hogy az adott cég képviselő lajstromba veszik a házban fellelhető tárgyakat, majd beárazzák őket, a gyors értékesítés reményében kedvezményekkel, s végül egy két napos eladást tartanak.
Mivel a megbízóknak igen hamar van szükségük a befolyó pénzre, ezért hajlandóak sokkal olcsóbban eladni tárgyaikat, a kutya pedig itt van elásva... Természetesen mindez azért nem olyan egyszerű, hiszen rengeteg, a gyűjtők számára értéktelen tárgyat kell átvizsgálni, mire egy-egy tényleg különleges darabra bukkanhat az ember, azonban a gyűjtők egybehangzó véleménye szerint ez a kis kényelmetlenség bőven megéri. Szerintük egyáltalán nem különleges jelenség, hogy valami, amelynek tényleges értéke 500 dollár (80 ezer forint), 25 dollárért (4000 forintért) lehet megvásárolni.
Manapság a gyűjtőknek egy másik kincsesbánya is rendelkezésükre állhat, hiszen ma már számos internetes aukciós oldalon lehetőség nyílik régi kincsek, értékesnek vélt műtárgyak felkutatására, és megszerzésére.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








