Eljutott a Pénzcentrum.hu szerkesztőségébe a Raiffeisen ügyfeleinek megkárosítását célzó e-mail, melyet az alábbiakban mutatunk be, hogy segítsünk elkerülni a drága csalódást: A bank hivatalos közleményét korábban közzétettük: Csalók támadják a Raiffeisen ügyfeleit!A Pénzcentrum.hu rendszeresen tájékoztatja olvasóit a tengerentúli legújabb csalási módszerekről, így többek között a duplikált oldalas jelenlegi módszer sem érhette váratlanul olvasóinkat! (Az e-mailben lévő link a raiffeisenhu.com-ra vezet, ami a bank oldalának másolata.)
Aki figyelmesen elolvasta az alábbi írásainkat, első látásra kiszúrhatja, hogy a csalók oldalának megnyitásakor nem jön fel a biztonságot jelző kis lakat sem. A többi trükkről és a fontos ismeretekről a kapcsolódó cikkekben olvashatsz.-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








