A lakberendezési piacot - legalábbis annak egy részét - is meghódítaná Magyarországon a Tesco. Az áruházlánc látva a piacban rejlő lehetőségeket újabb termékvonallal bővíti az F&F divatmárka alatt futó kínálatát. Bár kétségtelen, hogy hazánkban is nagy népszerűségnek örvend a lakberendezés, azonban nagy kérdés, hogy mennyire tudja, vagy mennyire akarja felvenni a versenyt a Tesco az olyan nagy láncokkal, mint az IKEA, vagy a KIKA.
Új termékvonallal bővíti kínálatát a hazánkban már néhány éve jelen lévő F&F divatmárka, melynek kizárólagos forgalmazója a Tesco. Az áruházlánc vélhetően jó piaci potenciált lát a különböző lakberendezési termékekben, így az F&F HOME fantázianév alatt mindenféle otthonszépítő kellékeket hoznak forgalomba. A választék elsősorban lakberendezési kiegészítőket foglal magába, így a bútorok nem szerepelnek a palettán. Ugyanakkor a különböző ágyneműk, párnák, képkeretek, étkészletek, lámpák és fürdőszobai kellékek jelentős választéka megtalálható a kínálatban.

A lakberendezési piacban valószínűleg vannak még lehetőségek, legalábbis ezt támasztják alá azok a felmérések, amelyek szerint a szórakozás és utazás után a lakással kapcsolatos vásárlások vannak az európaiak kiadásainak élen. A lakással kapcsolatos kiadások széles körben kedveltek Európában: a vizsgált országok szinte mindegyikében második helyen állnak az összevetésben. A közép-kelet-európai országok mindig is szívesen szánták kiadásaik jelentős részét lakberendezési cikkekre. Ezekben az országokban a középosztály a nyugati szintet megközelítő életmódot folytat: az otthon alapvető kényelme tapintható fokmerője ennek a törekvésnek - derül ki a Cetelem Körkép 2011 című európai felmérésből.
Ugyanakkor valószínűleg a Tesco belátható időn belül nem tudja és nem is akarja felvenni a versenyt a nagy lakberendezési áruházakkal, mint például az IKEA vagy a KIKA. Bár kétségtelen, hogy a hipermarketlánc egységei szerte Magyarországon megtalálhatóak, így a vásárlók széles körét érhetik el az új termékvonallal, azonban a jól bejáratott lakberendezési hálózatokkal aligha tudják felvenni a versenyt. A nagy lakberendezési láncok választéka ugyanis jóval szerteágazóbb, s kínálatukban ugyanúgy megtalálhatóak a megfizethető otthonszépítő kellékek, mint az F&F bővített termékpalettáján.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








