A Docler Holding 140 dolgozójától válik meg, és megszünteti a home office-t: az utóbbi másfél évben már több száz embert érintettek a leépítések.
Háromezer dolgozó van a gyárban, amit a cég három hónap múlva be akar zárni. Itt rakják össze az Audi legnagyobb villanyautóját.
Megkezdődnek a tárgyalások a leépítésekről a belgiumi Audi-gyárban, miután több hónapnyi próbálkozás után sem találtak rá vevőt - erről az Automovie News ír. Mint megjegyzik, a gyár bezárása 2025 februárjában történhet meg a Brüsszel közelében lévő gyárban.
Pár hete még a vezetés is bizoakodott benne, hogy jöhet tőkeerős befektető, de mára ezek a remények szétfoszlottak. A bezárás oka az lehet, hogy a cégcsoport számításai szerint hosszú távon nemm fenntartható az üzem működése, így meg kell kezdeni a leépítést - a gyárban összesen háromezer ember dolgozik.
Ebben a gyárban szerelik össze a Q8 E-tront, ami a cég legnagyobb villanyautója. Az Audi-márkát tulajdonló Volkswagen-csoportra alaposan rájár a rúd mostanában: a Pénzcentrum is megírta, hogy legalább három németországi gyárat zárnak be a közeli jövőben.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








