Nemcsak a diszkontláncoknál, a klasszikus hiper- és szupermarketekben is egyre nagyobb teret hódítanak a sajátmárkás termékek.
A januárban bejelentett bérfejlesztésen túl április 1-től újabb jelentős béremelést hajtott végre az Auchan Retail Magyarország - közölte a cég. Az 1150 vezető és beosztott munkavállalót érintő, átlagosan 9 százalékos bérnövekedéssel 2 milliárd forintra nő az áruházlánc új javadalmazási rendszerébe 2019 folyamán befektetett összeg.
Az év eleji béremelést követően 2019 tavaszán több mint ezer munkavállaló bére újra emelkedik az Auchan Retail Magyarországnál - közölte a vállalat. A most bejelentett fizetésemelés sokak esetében előléptetéssel is járt, mellyel áruházi és irodai munkatársak, valamint vezetők szakmai teljesítményét egyaránt elismerték. Az átlagosan 9 százalékos, összességében a 325 millió forintot elérő mostani béremelés a munkavállalók 16 százalékát érinti, és az év elején bejelentett 1,7 milliárd forintos bérfejlesztést 2 milliárd forintra egészíti ki.
Ebben az évben a béren kívüli juttatások körét is bővítette az áruházlánc, így 2019. január 1-től minden teljes munkaidős Auchan-munkavállaló éves szinten bruttó 91 ezer forint béren kívüli juttatásban részesül, ami átfogó élet- és balesetbiztosítással, egészségügyi szolgáltatásokkal, így például rendszeres szűrővizsgálatokkal, valamint 5 százalékos vásárlói kedvezménnyel egészül ki. A hazai kiskereskedelmi szektorban egyedülálló módon a vállalat részvényesi programot is kínál minden munkavállalójának, amely további bérkiegészítést tesz lehetővé a gazdasági eredmények függvényében.
Az Auchan humánerőforrás politikájának célja, hogy hosszú távon stabil hátteret biztosítson a munkatársainak, ezért az anyagi elismerés mellett 2019. nyarán elégedettségi felmérést végez dolgozói körében. A vállalatról és a vezetőkről szóló anonim véleménynyilvánítás kiértékelését követően áruházakra bontott, valamint vállalati szintű fejlesztési programokat indítanak a tapasztalatok beépítésére.
Rettenetes állapotban a magyar dolgozók mentális egészsége: mindennapos a stressz, szorongás, kiégés
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít a munkáltatók elé a pénzügyi és számviteli szektorban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni
- Kapitális fogás, megdőlt a rekord a Balatonon – képek
- Hét dolog, ami ahhoz kell most, hogy ne legyen rémálom az autózás
- Most megmutatjuk, micsoda fordulat jön itthon az időjárásban
- Ha a Balatonra készül nyaralni, van egy nagyon rossz hírünk
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt