Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
A Magyar Szakszervezeti Szövetség több munkavállalói szervezetet képviselve kereste meg a kormnányt, hogy a cafeteria bizonyos elemeit őrizzék meg.
A Versenyszféra és a Kormány Állandó Konzultációs Fóruma, valamint az Országos Közszolgálati Érdekegyeztető Tanács munkavállalói oldalát alkotó szakszervezeti konföderációk - az Értelmiségi Szakszervezeti Tömörülés, a Hetedik Szövetség, a Liga Szakszervezetek, a Magyar Szakszervezeti Szövetség, a Munkástanácsok Országos Szövetsége, a Szakszervezetek Együttműködési Fóruma - az egyes adótörvények és más kapcsolódó törvények módosításáról szóló törvénytervezettel kapcsoltban pénteken levelet intéztek a pénzügyminiszterhez.
Kordás László, a Magyar Szakszervezeti Szövetség vezetője a munkavállalói oldal soros elnökeként tudatja, hogy az érdekszövetségek a béren kívüli és egyéb kedvezményes juttatások adóztatására vonatkozó szabályok tekintetében közös álláspontot képviselnek, s javaslataikat a tárcavezetővel ismertették. Arra kérik a kormányt, hogy a cafetéria bizonyos, szociális, munkaerőpiaci szempontból, illetve az öngondoskodás elősegítése tekintetében fontos elemeit őrizzék meg.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








