Évente több milliárd forint a tét – mondták el a Pénzcentrumnak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szakértői.
Két fővárosi bevásárlóközpontban is kihelyezett ügyfélfogadási helyet nyit a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), hogy így segítse az adóbevallás elkészítését - mondta Kiss Péter András, a hivatal szóvivője kedden az M1 aktuális csatornán.
A szóvivő szerint egy III. és egy XIII. kerületi üzletközpontban várják kollégáik három napon keresztül a délutáni órákban az érdeklődőket, hogy bármiben segítsenek, ami az adóbevallással kapcsolatos. Például az egyénileg elkészített bevallásokat le lehet adni ezeken a pontokon, de az ügyfélkapu regisztrációban is segítenek, és tájékoztatást adnak az egy százalékos felajánlás metódusáról.
Elmondta azt is, kollégái már több kormányablakban megtalálhatóak, vagy telefonon, a 1819-es számon is elérhetőek. A Facebook-oldalukon pedig általános technikai kérdéseket lehet feltenni, ott nem áll módjukban személyre szabott válaszokat adni.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








