Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 600 millió forintért szállhattak harcba a játékosok. Lássuk, elvitte-e valaki a főnyereményt?
Nem egyszerű a magyar lottómilliomosok élete: akár is várhat arra, aki ma megnyeri a 3 milliárdot az Ötöslottón - és vállalja a nyilvánosságot.
Nem fenékig tejfel a magyar lottómilliomosok élete - legalábbis erről számolt be Andraschek László, az a győri férfi, aki egy éve vallotta be, hogy százmilliókat nyert a Skandináv lottón.
A milliomos a Blikknek arról mesélt, komoly fenyegetéseket is kaptak az elmúlt hónapokban.
Egy férfi például egy időpontot és egy parkolót is megjelölt, ahová a pénzt várta volna a lottómilliomos házaspártól. Azzal fenyegette őket, ha nem kapja meg a zsákmányt, akkor bajuk esik. Természetesen a rendőrséghez fordultak.
Máskor egy nő addig könyörgött a tudakozó munkatársának, amíg az kiadta a nyertesek címét. Ezután gyerekeivel odament Andraschekék háza elé, és személyesen próbált pénzt követelni tőlük.
Az újdonsült gazdagok azonban jól meggondolják, hogy kinek adnak a vagyonból. Rokonaikat támogatták, vásároltak fél tucat ingatlant, felújították a házukat. Mégis, ahhoz képest, hogy több mint 600 milliójuk van, szerényen élnek.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








