Lényegesen megugrott a zálogházak forgalma, amelyekbe már nemcsak a szegényebbek járnak, hanem vállalkozók, cégvezetők is.
A nagyobb zálogházaknál 2010-ben és 2011-ben érzékelhetően emelkedett a forgalom - tudta meg a lap a Magyar Zálogházak és Záloghitelezők Országos Szövetsége (Mazosz) képviselőitől. Lényegében a társadalom minden rétege, más-más motivációkkal bár, de megjelenik a zálogfiókokban.
"Ma már a zálogház nem a szegények intézménye. Egyre több vállalkozó, cégvezető keres fel minket" - mondta egy belvárosi zálogház vezetője. A kereskedő szerint korábban többen váltották vissza elzálogosított tárgyaikat. A kuncsaftok nagy többsége azonban megpróbál mindent, hogy ne veszítse el értékeit: törleszti az adósságot, és hosszabbítja a lejárati időt.
Budapest belvárosában egyre több, reklámcédulákat osztogató, óriásplakátot magán viselő emberrel lehet találkozni. Pálvölgyi Imre, a szegedi székhelyű Hanza-Golden Kft. ügyvezetője szerint ez az élénkülő konkurenciát jelzi. Sok befektető úgy látja, hogy a válság és a szegénység terjedésével megugrik a zálogházakat felkeresők száma, és ezért jó üzlet lehet zálogtevékenységbe kezdeni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








