Sikersztori: taxidiszpécserből ünnepelt világsztár! Hogyan csinálta?

2009. augusztus 6. 13:07

Lauren Luke egy teljesen átlagosan kinéző brit hölgy. 27 évesen egyedül neveli gyermekét a Newcastle melletti South Shieldsben. Mégis milliók bálványozzák őt és várják, hogy feltöltse legújabb videóját a Youtube-ra. De mi lehet a titka?

Nos, Lauren Luke egyszerűen csak ül a számítógépe kamerája előtt - és sminkel. A legkevésbé sem szupermodell arcú és alkatú hölgy egyszerű és mégis szakszerű sminktanácsait eddig két év alatt hétmillióan tekintették meg az interneten.

A korábban taxidiszpécserként tevékenykedő édesanya kozemtikumok internetes árusításával próbált valami nyereségre szert tenni az eBay-en, a világ legnagyobb online aukciósházában. Ám ahelyett, hogy a termékről készült fotót helyezte volna ki az internetre, inkább magán mutatta be, hogyan is néz ki a valóságban mondjuk egy szemhéjfesték, vagy egy rúzs.

Röviddel ezután kezdte el közzétenni videóit az interneten keresztül a hálószobai sminkasztalról - mindenféle vágás és mesterséges utómunka nélkül. Ő a megtestesült átlagnő, akinek természetessége, elképesztő akcentusa és őszintesége ("Épp most bőgtem egy jót") mára több, mint 50 millió letöltést hoztak neki az interneten, miközben saját Youtube-csatornájának több mint negyedmillió regisztrált tagja van.


Nem véletlen, hogy mára már a szupermodelleket alkalmazó reklámügynökségek és a többmilliárd dollárt megmozgató szépségipari cégek is felfigyeltek rá. A hibátlan fiatalos bőr, a csontsovány modellek és a méregdrága szépészeti kezelések kultiválta világban a nők milliói találtak rá Lauren Luke-ra, aki keresetlen szavakkal minősítette a fennállló helyzetet: "Amit a televízió és a magazinok hirdetnek, az nem normális. Évekig próbáltam azt tenni, amit a reklámok tanácsoltam, és nem értettem, miért értem, miért nem éreztem magam jól."

A sikereinek köszönhetően nemrég megjelent saját márkája, a By Lauren Luke és leszerződött egy kiadóval is, hogy könyv formában is megjelentesse ötleteit. A By Lauren Luke forgalmazására kizárólagos megállapodást kötött vele a Sephora. Mindennél többet mondd azonban, hogy azóta tömegesen jelennek meg a videómegosztó oldalakon a szépségtanácsok és nem csak amatőrök által: tizenhét nagy divatmagazin és kozmetikai cég tölt fel rendszeresen videókat, köztük a Glamour és az Elle.

HR BLOGGER
perfekt  |  2021.09.13 09:44
Vége a nyárnak, elkezdődött a tanév is. Túl vagyunk a nyári szabadságon és ismét elkezdődtek a dolgo...
hrdoktor  |  2021.09.13 06:28
Több százezer embert érint a pánikbetegség: mit tegyünk, ha pánikrohamunk van vagy akkor, ha a körny...
kovacstunde  |  2021.09.12 14:56
  Magyarországon többnyire még csak azzal találkozunk, hogy lakásokból irodákat alakítanak ki, de N...
hrbonbon  |  2021.09.10 12:35
  The exceptional pandemic period, which is still ongoing with all its consequences,...
vezetoi-coaching  |  2021.09.09 15:33
Jelmagy. (Termék = jobbára software, de ki tudja, lehet közös nevező tangible termékekkel is) - Link...
NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 16. csütörtök
Edit
37. hét
Szeptember 16.
Az ózon világnapja
Szeptember 16.
A hangzáskultúra napja
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?