A válságban született kényszerhelyzetek új kényszerszakmákat szülnek, egyes nagyáruházakban már külön koordinátort alkalmaznak a tolvajok és "károkozók" kivédésére.
Akinek nincs állása, nincs pénze és otthon egy család várja, hogy étel kerüljön az asztalra, az elkeseredésében bármire képes. Akár a nagyáruházakból lopni is. Az áruházak tulajdonosai azonban szeretnék az ilyen irányú veszteségeiket minimalizálni, így új állás van kialakulóban, melynek hivatalos neve Retail Loss Prevention Manager - Kiskereskedelmi Veszteség-megelőző Menedzser.
A hangzatos cím összetett munkát takar. Aki ilyen munkakörbe jelentkezik, annak elsődleges feladata, hogy megelőzze a lopásokból, vandalizmusból, balesetekből és sérülésekből származó károkat. Olyan módszereket és munkakörülményeket kell kialakítania, melyekben a baleseti és biztonsági kockázatok a minimálisra csökkennek. A pozíció tulajdonosának folyamatosan kapcsolatban kell lennie a biztonsági erőkkel - akár cégen belül, akár azon kívül -, ám mindeközben végig rettentő körültekintéssel és diszkrécióval kell eljárnia.
A megelőző menedzsernek a lehető legkülönfélébb veszélyforrásokra kell felkészülnie. Előfordulhatnak lopások az eladótérben, hamis pénzzel való fizetés, betörés az éjszaka folyamán, rongálás, gyújtogatás És ezek még csak a vásárlók által elkövetett stiklik, hiszen ezen felül történhet készpénz-kezelés közbeni lopás a gyengébb erkölcsi érzékű pénztárosok részéről, raktári lopások, a helyiségek és azok felszerelésének rongálása és lopása, csalás és a biztonsági rendszerek kijátszása is...
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


