New York államügyésze, Andrew Cuomo megelégelte a Wall Street arcpirító igazgatói fizetéseit és bónuszait, ezért most törvényi erőre emelné ezek szabályozását, szigorúan az adott cég hosszú távú teljesítményétől függővé téve az anyagi kompenzáció mértékét.
Coumo már támogatót is talált a törvényhozók körében, többek között Barney Frank, a Pénzügyi Szervezetek Bizottságának (HFSC) elnöke személyében, aki egyetért az államügyész javaslatával, vagyis szerinte is szükség van törvényi keretekre a kérdés eldöntéséhez.
A bónuszok ügye 2008 év végén került a figyelem középpontjába, amikorra számos nagyvállalat, illetve pénzintézet csődbe ment, illetve állami támogatásra szorult, ennek ellenére akadtak olyan vezetők, akik mégis csillagászati összeget vittek haza év végén.
Cuomo például a Merrill Lynchnél kifizetett 3,62 milliárd dolláros bónuszok ügyében folytat nyomozást, melyet közvetlenül azelőtt fizettek ki, hogy a Bank of America felvásárolta a céget év végén. Most épp azt próbálja elérni, hogy a BoA kiadja a cég a 2008-ban legjobban kereső alkalmazottainak nevét.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








