Hetek óta aktívan foglalkozik a média a 99 éves kiskereskedelmi óriás, a Woolworth's vergődésével, mely történet tegnap új fordulatot vett.
Mint ismeretes, a brit cég felszámolási eljárás alatt áll, melyet a Deloitte vezet. A tanácsadó cég állítólag 20 millió fontot kaszálhat, ha sikerül a Woolworth's hitelezőinek 385 millió fontot visszafizetni.
A Deloitte mindent meg is tesz ennek érdekében, óriási leárazással gyakorlatilag a teljes készletet kiárusítja, majd nem titkolt szándéka szerint december végével be is zárja az üzleteket. A cég 25 000 alkalmazottja brit lapértesülések szerint tegnap kapta kézhez az elbocsátásról szóló értesítőt.
A Deloitte elvileg vevőt keresne a cégre, gyakorlatilag azonban elismerték, hogy minden valószínűség szerint csak magát a márkát tudják majd értékesíteni. A cég legnagyobb elosztó központjaiban 600 alkalmazottal már korábban közölték, hogy december 27-e után nincs rájuk szükség, mostanra pedig mindenki szembesülhetett ezzel a ténnyel.
Ami még durvábbá teszi a helyzetet az nem más, minthogy a kiárusítást tartó üzletek napi szinten zárhatnak be, amint kifogy a készletük, és ezzel a lendülettel az ott dolgozó személyzet is pakolhat. Tehát gyakorlatilag addig van munkájuk, amíg az akciókra vadászó vásárlók szét nem hordják a boltot.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








