Az Amerikai Egyesült Államok polgárai a jövőben nem rejthetik el vagyonukat a Svájc és Ausztria által körülölelt hercegségben, miután négy nap múlva a két ország illetékesei aláírják az erről szóló megállapodást. A hercegség a jövőben információt szolgáltat az IRS-nek (az APEH tengerentúli megfelelője) az országban működő bankok amerikai ügyfeleiről - írja a Napi.
Az egyezség 2010-ben lép életbe és a 2009-es adózási évtől kezdődően tájékoztatja a washingtoni hatóságokat. Az ezt megelőző időszak továbbra is titokban marad, így még néhány hetük van azoknak, akik a kedvező liechtensteini lehetőségeket igénybe kívánják venni.
Ezt követően már csak Monaco és Andorra marad meg az európai adóparadicsomok közül, ezek a mini-államok továbbra sem jelentenek az IRS-nek. A hercegség akkor került reflektorfénybe, amikor német titkosszolgálat olyan adatokhoz jutott, amelyek révén több száz adókerülési manővert sikerült felgöngyölíteni.
Becslések szerint az amerikai ügyfelek száma ezres nagyságrendre tehető.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








