Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Az állampolgári jogok országgyűlési biztosának vizsgálata alapján kiderült, hogy az APEH nem gyűjti össze általánosan a kereskedelmi láncok hűségkártyáin található információkat, így nem is a hűségpontok alapján választja ki az ellenőrzés alá vont adózókat - írja a Magyar Nemzet.
Az ombudsman rögzítette, hogy a hűségkártyákon szereplő pontok listaszerű gyűjtésére az adózás rendjéről szóló törvény nem jogosítja fel a hivatalt.
Amennyiben azonban az APEH olyan személyt vizsgál, akinek van valamilyen hűségkártyája, a hivatal megtudhatja, hogy a kibocsátó kereskedelmi láncnál mennyit költött a vizsgált személy. A kiválasztás tehát nem történhet a pontok alapján, ha azonban valakit már kiszemeltek, akkor a hűségpontjait is megtudhatják.
A kártyán összegyűlt pontokból az adóhatóság megbecsülheti, hogy az ellenőrzött személy mennyit költött benzinre, élelmiszerre, illetve mennyiért telefonált. A lap megkérdezett adószakértő szerint azonban ezek az adatok gyakran téves következtetéshez vezetnek, mivel nem ritka, hogy egy kártyát többen is használnak.
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.