A Financial Times vasárnap megjelenő számában ismét rangsorolja a világ üzleti iskolának különféle programjait. Abban a megtiszteltetésben lett részünk, hogy a 85-ös listán a tavalyi 12. hely után az idén a 11-re sorolták a CEU Business School Executive MBA programját. Iskolánk az egyetlen a kelet-közép-európai üzleti iskolák közül, amelynek programja egyáltalán felkerült a listára.
Tovább javított tavalyi előkelő helyezésén a Közép-Európai Egyetem Üzleti Iskolája (CEU Business School): Executive Master of Business Administration (MBA) programja 11. lett a világ legjobb üzleti iskoláinak hasonló programjai között.
A programok rangsorát a világ egyik legtekintélyesebb független üzleti napilapja állítja össze évről évre. Az október 21-én publikált 2007-es rangsor szerint a CEU Business School programja a tavalyi 12. helyről a 11-re lépett előre. A 85 intézményi programot összehasonlító listán a CEU Business School az egyetlen a közép-kelet-európai régióból, olyan versenytársakkal az első harmadban, mint a pennsylvaniai Wharton, a London Business School, vagy a Columbia Egyetem üzleti iskolájának programjai.
Az Executive MBA program valamennyi üzleti iskola legnívósabb, és egyben legdrágább kurzusa. Rendszerint olyan vállalatvezetőket, vagy vezető-jelölteket iskoláz be erre a másfél éves stúdiumra a munkahelyük, akiknek további munkaéveikben a legkorszerűbb üzleti és menedzsment-ismereteket kell majd alkalmazniuk. A CEU Business Schoolban ez a program, amelyet a budapesti iskola egy német, egy holland és egy amerikai egyetemmel együtt hozott létre, 52 500 euróba kerül. A legutóbb végzettek közül egy hallgatónak a Gazdasági és Közlekedési, az egykori Informatikai és Hírközlési, az Oktatási Minisztérium valamint a Demján Sándor Alapítvány együttesen fizette ki a képzési költséget.
- Előkelő helyünk a magyar felsőoktatás hírnevét is öregbíti, hiszen nagyon kevés olyan intézmény van, nem csak Magyarországon, de Kelet-Közép-Európában is, amely a specializációja szerinti listán az első tizenötben foglal helyet - mondta Findrik Mária, a program igazgatója.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében