Egyáltalán nem szokványos jelenség egy amerikai cégvezető életében, hogy fizetésének évről évre való növekedését akadályozza a személyes biztonságának védelmére költött óriási összeg. A Google azonban ebben a tekintetben is különlegesnek bizonyult.
A digitális óriás vezérigazgatója, Eric Schmidt ugyanis 1 millió dolláros, 184 millió forintos fizetésének nagy részét személyes védelmének biztosítására "költi", persze nem önszántából. A biztonsági szolgálatnak kifizetett összeg az éves fizetésének több mint felét teszi ki, így a hatalmas fizetés a nyaralási és egyéb juttatásokkal együtt is "alig fél millió dollárra zsugorodik".
A Google vezető tisztviselői közül hárman részesülnek ekkora fizetésben, a fent említett vezérigazgató és két alapító tag, a jövedelmük legnagyobb részét azonban természetesen nem ez az összeg teszi ki: hárman összességében több mint 70 millió részvénnyel rendelkeznek, amelynek jelenlegi piaci értéke 31 milliárd dollárt (5704 milliárd forintot).
Ily módon egészen más fénybe kerül a fél millió dolláros biztonsági költség, amely azonban még mindig sokkal magasabb, mint amennyit a menedzsment további kulcsfontosságú tagjai kapnak: ők 250 ezer dollárt vihetnek haza évente, amely a különböző opciós és egyéb jogokkal együtt 1,7 és 2,8 millió dollárnyi összeget tesz ki.

Óriási a baj, rengeteg képzett szakember menekülne Magyarországról: ki fog dolgozni a gigagyárakban?
A műszaki felsőoktatásban tanulók közel kétharmada külföldi elhelyezkedésben is gondolkodik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


