Gyurcsány Ferenc, ügyvezető miniszterelnök, szerint Magyarországnak nem egyszerűen diplomásokra, hanem eladható tudásra, az ország felemelkedését, jövőjét szolgáló emberekre van szüksége.
Gyurcsány Ferenc, ügyvezető miniszterelnök, szerint Magyarországnak nem egyszerűen diplomásokra, hanem eladható tudásra, az ország felemelkedését, jövőjét szolgáló emberekre van szüksége.
A kormányfő a Parlamentben azt mondta: a a felsőoktatás és kutatás-fejlesztés szereplőivel való megbeszélés része annak a tárgyalássorozatnak, amelynek célja, hogy a kormányprogram benyújtása előtt a szocialista és a szabad demokrata képviselők és a szakértők mellett a jelentős társadalmi szereplőkkel is egyeztessenek a közös célokról és az azok megvalósításához szükséges eszközökről.
Hangsúlyozta, a megfelelő képzési struktúrában olyan szakembereket kell képezni, akiknek lesz majd állásuk. A kutatás-fejlesztés finanszírozásával összefüggésben azt mondta: meghatározónak kell lennie az üzleti eredményességnek és a hasznosulásnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








