A Budapest Bank kis- és középvállalati (KKV) ügyfelei által a Gazdasági Versenyképesség Operatív Program (GVOP) keretében technológiai korszerűsítési céllal (GVOP 2.1.1.) az első félévben benyújtott, és a közelmúltban kedvezően elbírált pályázatok száma meghaladta az országosan benyújtott 670 pályázat több mint 20 százalékát. A Budapest Bank 136 ügyfele által elnyert 1,8 milliárd forint támogatási összeg a teljes, mintegy 8 milliárd forintos forrás közel 23 százaléka. A nyertes pályázatokban nagyrészt gépvásárlás, kisebb részben ingatlanépítés szerepelt beruházási célként. A bank szakemberei a támogatásra megítélt nagyszámú pályázat sikerét a vállalkozások reális pályázati céljainak megfogalmazásában, a jól előkészített projektekben, az ügyfelekkel lefolytatott folyamatos konzultációkban és a pályázati tanácsadókkal való hatékony együttműködésben látják.
A közkedvelt Gazdasági Versenyképesség Operatív Program (GVOP) keretében a vállalkozások technológiai korszerűsítésre az idei évben két szakaszban pályázhatnak: az első szakasz március 1-től április 1-ig, a második augusztus 15-től szeptember 16-ig tart. Az első szakaszban az eredetileg tervezett 3,4 milliárd forint helyett több mint 7,9 milliárd forint került kiosztásra 670 sikeres pályázó között. Ebből az összegből a Budapest Bank 136 nyertes KKV ügyfele 1,8 milliárd forinton osztozik, ami a teljes keret közel egynegyede (22,9 százaléka).
A Magyar Fejlesztési Bank (MFB) a közelmúltban a Sikeres Magyarországért Vállalkozásfejlesztési Hitel keretében 310 milliárd forint keretösszeggel új refinanszírozási csomagot hirdetett meg, melynek kihelyezésében a Budapest Bank is aktív szerepet vállal. A hitelcél a magyar gazdaság általános versenyképességének fejlődését szolgáló modernizáció, az infrastruktúra- és a technológiafejlesztést segítő beruházások támogatása, valamint a magántőke közszolgáltatásokba való bevonásának elősegítése. Az MFB új hitelcélként jelölte meg a beszállítói tevékenység, az innováció, turisztikai vonzerők és a gyógyturizmus fejlesztéséhez, valamint a filmgyártáshoz -terjesztéshez, és a környezetvédelemhez kapcsolódó beruházásokat is.
A kutatók szerint az egyik ok, amiért az adakozás javíthatja a fizikai egészséget az az, hogy segít csökkenteni a stresszt és a feszültséget.
Egy vállalat sikeressége mérettől függetlenül több dolgon múlhat, azonban a sikeres marketing igazán erőssé teheti azt, válság esetén is.
Ezt mindenképp tudnod kell, mielőtt belevágsz egy start-up finanszírozásába, kezdő vállalkozóként.
A magyar felnőttek mintegy 60 százaléka fél attól, hogy élete során rosszindulatú daganatot diagnosztizálnak nála.
- Friss adatok - Kétmillióan már biztosan átestek a Covidon
- Falfirkálókat értek tetten a belvárosban – videó
- Vezető beosztásúak furikázzák a poggyászt egy vezető légitársaságnál
- Súlyos adminisztratív hiba a Jobbiknál?
- Jön az európai nagy és kis király csatája - sport a tévében
- Több ezer áldozatot követelt már Európában a kánikula
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


