A Sanoma Budapest Kiadó Rt. átszervezte portfoliójának vezetési struktúráját. Az átszervezés során a Sanoma magazinportfolió-igazgatói pozíciót hozott létre, melynek teendőit Pintye László, korábbi lapigazgató látja el. 2005. áprilisától, közel két hónapos átalakulási folyamat eredményeképpen a Sanoma Budapest megváltoztatta magazinjai felügyeleti rendszerét, valamint új portfolióelosztást alakított ki a nyomtatott sajtótermékeinél.
A teljes magazinportfolió vezetésével - kivéve a vegyes vállalatokban működő Cosmopolitan, FHM, EXIT magazinok - a kiadó Pintye Lászlót, korábbi lapigazgatót bízta meg.
Pintye László az Egyesült Kiadói Holding Kft. (VICO) és a VNU Budapest fúziójával 2000-ben került a Sanoma Budapest Kiadói Rt-hez lapigazgatóként. Ezt megelőzően a VICO-nál kutatási vezetői majd marketing igazgatói pozíciót töltött be.
A szórakoztató lapok divíziót, - amely a két vegyes vállalathoz (Hearst Sanoma Budapest Kft., Sanoma Exit Kft.) tartozó lapokat is magába foglalja - továbbra is Ruszkai Nóra vezérigazgató-helyettes vezeti.
34 kiadványával a Sanoma Budapest Kiadói Rt. Magyarország vezető magazinkiadója. A kiadó a leányvállalatával együtt a magazinpiacon 42%-os piaci részesedéssel rendelkezik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








