Romló fogyasztói bizalom

Pénzcentrum
2004. október 14. 08:51

Az ismét emelkedő munkanélküliség hatására romlott a fogyasztói bizalmi index Japánban. Az egyébként sem erős fogyasztási hajlamáról ismert lakosság körében végzett felmérés szerint az index 46.1 pontra süllyedt szeptemberben az augusztusi 49.2-ről. Az 50 pont alatti értékek itt is a pesszimisták dominanciájára utalnak.


A számok értelmezésénél figyelembe kell venni, hogy augusztus 13 éves csúcsnak számított. A mutató jól jelzi a lakosságban uralkodó fogyasztói pesszimizmust.
HR BLOGGER
hrbonbon  |  2021.06.22 14:01
Article written by Olivier Legrand, Managing Partner AIMS International Belgium & Global Practice Le...
perfekt  |  2021.06.22 08:10
Valószínűleg már senkit nem lep meg, hogy a nyári meleggel együtt érkezik az adótörvény csomag, amel...
hrdoktor  |  2021.06.21 05:58
A szemek alatti karikák a legtöbb embernél nem csak a genetikával, hanem az életmóddal is összefügge...
legacykft  |  2021.06.18 18:55
Az elmúlt évek munkaerőpiaci helyzetéből kifolyólag jellemzően olyan kérdések foglalkoztatták a cége...
ajovomunkahelye  |  2021.06.17 09:16
Hogyan alakult a munkavállalói elkötelezettség a járvány kitörésétől kezdve? Az első hullámban még m...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. június 23. szerda
Zoltán
25. hét
Június 23.
Szentivánéj
Június 23.
Olimpiai világnap
EZT OLVASTAD MÁR?