Úgy tűnik, hogy hazánkban is élénkül a befektetési kedv az online területen aktív társaságok iránt. Az amerikai piacon már 2003 elejétől jelentős felfutás érzékelhető az online szektoron belüli profitabilitás megjelenésének köszönhetően, ez azonban Magyarországon - szemben az 1999-2000 közötti időszakkal - még csak elvétve éreztette hatását. Az amerikai kockázati tőke társaság, a Primus tőkeemeléssel 30%-os tulajdonrészt szerzett az 1997-ben alapított Mirai Interaktívban.
A Mirai Interactive egy teljes szolgáltatási kört nyújtó interaktív ügynökség. A cég 1997-ben alakult, a szakma egyik úttörőjének számít. Meghatározó szerepe volt az interaktív ügynökségi fogalom magyarországi meghonosításában. Jelenlegi 32 fős csapatát stratégiai tanácsadók, fejlesztők, designerek, informatikusok és marketing szakemberek alkotják. A társaság az elmúlt három évben átlagosan 91%-os árbevétel növekedést ért el, s így 2003-ban 150 m Ft bevételt realizált.
A Mirai nyereségesen működik, a tőkeemelés további fejlesztéseket finanszíroz.
A felek nem kívánták nyilvánosságra hozni a tranzakció adatait, mindazonáltal a Primus befektetési politikájából a felső határérték a részesedés árazását illetően könnyen számszerűsíthető. A Primus 1.2 m USD (250 m Ft) befektethető tőkével rendelkezik, s egy befektetésbe maximum tőkéje 25%-át helyezheti. Ebből adódóan maximum 62.5 m Ft-ot invesztált a Mirai Interaktívba, mely 208 m Ft-os maximális cégértéket eredményez.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








