Ünnepélyes körülmények között adták át ma a kétmilliomodik Suzukit az Esztergom melletti gyárban.
Az Esztergom melletti autógyár 1992-es elindulásakor bőven 1 millió Ft alatti áron lehetett megvásárolni a Swift különböző változatait. A 2 milliós határ átlépésére 1996-ban került sor. 2011-ben ismét elérkezett ez a határ, de nem Ft-ban, hanem darabszámban. 2011. július 14-én gördült le a futószalagról a kétmilliomodik Esztergomban gyártott autó.
A Magyar Suzuki Rt-t 1991-ben alapították, és zöldmezős beruházás keretében építették fel a kezdetben 33 ezer négyzetméteres gyártócsarnokot. Azóta a folyamatos bővítés és korszerűsítés jellemzi a gyárat, melynek kapacitása mára elérte az évi 300 000 autót.
A 2 milliomodik elkészült autó egy Suzuki Swift 1,3. Nem csak Swiftek, hanem más Suzuki modellek, illetve a Genaral Motors-szal, a Fiat-tal és a Subaruval kötött megállapodások alapján egyéb márkajelzésekkel ellátott termékek is készültek, illetve készülnek jelenleg is Esztergomban, melyek szintén hozzájárultak a kétmilliomodik modell mihamarabbi megszületéséhez.
A Suzuki korábban Magyarország piacvezető márkája, a Swift piacvezető modellje volt, de az elmúlt évek lakossági gépjárművásárlásainak elmaradása érzékenyen érintette a márkát. Leginkább a márkakereskedői hálózat érzi meg forgalom csökkenését, 2011 első hat hónapjában mindössze 699 Suzuki került új tulajdonosához, amiből 244 volt SX4, 236 Swift és 164 pedig Splash.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








