Az éjszakai órákban tovább romlott a nemzetközi befektetői hangulat, amely azt eredményezte, hogy ma reggel új történelmi mélypontról kezdi a forint a svájci frankkal szemben a napot. A jelek szerint tehát az a hír sem nyugtatta meg a kedélyeket, hogy az eurózóna pénzügyminiszterei esetleg megengednék, hogy az eurózóna jelenlegi pénzügyi mentőkerete a bajban lévő periféria országok államadósságából vásárolhasson, vagy hitelt nyújthasson nekik.
FRISS: 12.20Megállt az euró zuhanása, mind az euróval szemben, mind pedig a frank ellenében stabilizálódott árfolyama az elmúlt egy órában. A forint euróval szembeni kurzusa a 268-as szintre ereszkedett vissza, egy frankért pedig most 231 forintot kérnek el a korábbi 233 forint után.

A svájci frank ma reggel csaknem új történelmi mélyponton jár az euróval szemben és a közös európai fizetőeszköz nagyon szenved a dollárral szemben is (1,3950 körül jár a kereskedés). A forint egyre nagyobb nyomás alatt áll az euróval szemben, a jegyzések már 268 felett mozognak, mindez pedig azt eredményezte, hogy 229,8-ig hanyatlott a magyar az alpesi devizával szemben a bankközi piacon. A délelőtt folyamán a 233-as szint került elérhető magasságba.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








