Az első évben éves kártyadíj nélkül használhatják az új banki ügyfelek a T-Home és T-Mobile Kapcsolat Program keretében igényelhető új Citibank hitelkártyákat.
A kártyabirtokosok a hitelkártya jóváhagyásától számított három hónapig tartó promóciós időszakban 20, illetve 10 százalékos visszatérítést kapnak a csoportos beszedési megbízással teljesített T-Home és T-Mobile számlák havi összege alapján. A visszatérítés mértéke attól függ, hogy az ügyfél arany vagy ezüst hitelkártyával rendelkezik. Az új hitelkártyát a távközlési iparágban vezető Magyar Telekom Kapcsolat Programjában arany és platina kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező, havidíjas ügyfelei igényelhetik.
A három hónapos promóciós időszakban az arany hitelkártyához 20 százalék, maximum 5 ezer forint visszatérítés kapcsolódik a csoportos beszedési megbízással teljesített T-Home és T-Mobile számlák havi összege alapján, míg az ezüst hitelkártya esetén a visszatérítés 10 százalék, maximum 2 ezer forint. A promóciós időszak lejártát követően a visszatérítés 10 százalék, maximum 2500 forint az első, illetve 5 százalék, maximum 1000 forint a második esetben.
A hitelkártya igénylésekor rögzített csoportos beszedési megbízás felállítása és teljesítése díjmentes. Az adott hónapban kalkulált visszatérítés összege a következő havi hitelkártyaszámlán kerül jóváírásra. Az Arany hitelkártyához ingyenes utazási biztosítás jár. Az első éves kártyadíjmentesség az új banki ügyfelek számára biztosított. További információ az új hitelkártyákról a www.citibank.hu oldalon olvasható.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház
- Gyászol a filmvilág, elhunyt András Ferenc
- Hét börtönőr állt bíróság elé, egy rab bántalmazásával vádolják őket
- Hernádi Zsolt: aggódva figyeljük az állami beavatkozások hatását
- Donald Tusk: május 10-én átalaktjuk a varsói kormányt
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték