Szombat hajnalban egy IFA-ra kötött drótkötéllel rántották ki ismeretlenek egy bank előteréből az ATM-et Solymáron. Az automatát kisteherautóra tették és elmenekültek a helyszínről. Az ügyben a Nemzeti Nyomozó Iroda folytatja le az eljárást - írja a Magyar Nemzet.
Ez volt az ötödik alkalom, hogy hasonló módszerrel fosztottak ki bankautomatát, így a Nemzeti Nyomozó Irodánál egyesítették az ismétlődő, robbantással vagy vontatással kifosztott ATM-ek ügyét, a vélhetően külföldre vezető szálak miatt.
A Havariapress információi szerint 100 millió forint körüli összeg volt a solymári automatában. A hírügynökség úgy tudja, hogy a készülék kirántásához használt konténeres teherautó lopott volt, és napok óta ott parkolt a solymári bevásárlóudvarban.
A bankon kívül állítólag nem voltak kamerák, csak az előtérben, a rendőrség így csak a belső felvételekre támaszkodhat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








