A Tesco-t is elárasztották gyér minőségű, leginkább citromra emlékeztető ízű sárgadinnyével. Az áruházlánc a brit üzletekben 1,99 fontért (600 forintért) kínálja darabját a savanyú gyümölcsnek. A Spanyolországból importált selejtes áru csak küllemében hasonlít a sárgadinnyére.
A szállítmány citromsav szintje kétszerese volt a normál értéknek, a PH-értéke pedig mindössze 4,5-ös, ami kettővel elmarad a normál értéktől. A vásárlókat megdöbbentette és csak nehezen vették tudomásul, hogy a készlet minősége alulmúlt minden korábbit. Ezeket a gyümölcsöket napi szinten vásárolják a fő szezonban a britek, de ilyen silány áruval még nem találkoztak.
Akik a csapnivaló készletből vásároltak és megkóstolták, azoknak rendkívül kellemetlen élményben lehetett részük. A máskor desszertnek is használt gyümölcs most sokak ízlelőbimbóit sokkolta. Az üzletlánc újabb szállítmányt rendelt a gyümölcsből, de sokkal szigorúbb minőségi követelményeket támasztottak. Az új készlettől azt várják, hogy segít lenyugtatni a kedélyeket és a visszahozza a csalódott vásárlók bizalmát.
A britek évente 125 millió font (37,5 milliárd forint) értékben vásárolnak dinnyét, ezért nem mindegy, hogy milyen módon kárpótolják a fanyar ízeket nem igazán kedvelő vásárlókat.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására
- Búcsúzni kényszerült az épp csak visszatérő Nadal
- Jön a KSH nagy régiós üzemanyagár-összehasonlítása - a nap hírei
- BL élőben: csúcsrangadó Manchesterben és Münchenben
- Schmidt Ádám: jó döntés volt kvalifikációs versenyeket idehozni, és a sportági szövetségeknek előre fizetni
- Átállt SZBU-st robbantottak fel Moszkvában, nem akárhogy