A Tesco-t is elárasztották gyér minőségű, leginkább citromra emlékeztető ízű sárgadinnyével. Az áruházlánc a brit üzletekben 1,99 fontért (600 forintért) kínálja darabját a savanyú gyümölcsnek. A Spanyolországból importált selejtes áru csak küllemében hasonlít a sárgadinnyére.
A szállítmány citromsav szintje kétszerese volt a normál értéknek, a PH-értéke pedig mindössze 4,5-ös, ami kettővel elmarad a normál értéktől. A vásárlókat megdöbbentette és csak nehezen vették tudomásul, hogy a készlet minősége alulmúlt minden korábbit. Ezeket a gyümölcsöket napi szinten vásárolják a fő szezonban a britek, de ilyen silány áruval még nem találkoztak.
Akik a csapnivaló készletből vásároltak és megkóstolták, azoknak rendkívül kellemetlen élményben lehetett részük. A máskor desszertnek is használt gyümölcs most sokak ízlelőbimbóit sokkolta. Az üzletlánc újabb szállítmányt rendelt a gyümölcsből, de sokkal szigorúbb minőségi követelményeket támasztottak. Az új készlettől azt várják, hogy segít lenyugtatni a kedélyeket és a visszahozza a csalódott vásárlók bizalmát.
A britek évente 125 millió font (37,5 milliárd forint) értékben vásárolnak dinnyét, ezért nem mindegy, hogy milyen módon kárpótolják a fanyar ízeket nem igazán kedvelő vásárlókat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








