Az elmúlt évben csaknem negyedével növekedtek a hazai bankok reklámkiadásai, folytatva a 2003-óta megfigyelhető trendet. Az egyre erősödő versenyben ugyanis egyik bank sem engedheti meg magának, hogy eltűnjön a televízió képernyőről, és kikerüljenek a köztudatból - írja a Világgazdaság.
A PSZÁF legfrissebb adatai szerint 2007-ben több mint 32 milliárd forintot költöttek a hazai pénzintézetek reklámozásra, ebből is a legtöbbet a nagybankok, akik a torta mintegy 71 százalékát teszik ki, de a középbankok is 6,8 milliárd forintnyi reklámköltést könyvelhettek el tavaly.
Ezzel szemben a szakosított hitelintézetek, ami három jelzálogbankot és két lakás-takarékpénztárt jelöl, együtt alig több mint félmilliárd forintot adtak ki a hirdetési piacon.
Ezzel a bankszektor az ötödik-hatodik legnagyobb hirdetőnek számít a hazai reklámozók közül.

Óriási botrány robbant: úgy vertek át rengeteg Visa és MasterCard kártyatulajt, hogy észre se vették
A kártérítésre azok az ügyfelek jogosultak, akik független, nem banki üzemeltetésű ATM-eknél fizettek díjat készpénzfelvételkor.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








