A Raiffeisen Bank a napokban 500.000-dik ügyfelét köszöntötte. A fiókhálózat folyamatos bővítése, az innovatív és széleskörű fogyasztói igényeket kielégítő termékkör az elmúlt egy évben a lakossági ügyfelek számának 25%-os növekedését eredményezte.
A Raiffeisen Bank lakossági üzletága 1999. elején indult, elmúlt 8 évét a töretlen fejlődés jellemezte. A fiókhálózat bővülésével párhuzamosan az ügyfélszám is folyamatosan emelkedett: 2005 áprilisában érte el a lakossági ügyfelek száma a 250.000-et, 2006. év végén 400.000 és alig egy évvel később már 500.000 lakossági ügyfél választotta a Raiffeisen Bankot.
Az ügyfélszám növekedése mellett az elmúlt években a fiókhálózat is jelentősen bővült. A 2004-ben megkezdett fokozott ütemű hálózatbővítés eredményeként 2006. év végére az országos fiókhálózat 121 tagúra bővült. A fióknyitások sora azonban ezzel nem zárult le: 2007. év végére 135 Raiffeisen fiók várja ügyfeleit az országban, 2008-ban pedig további 25 fiók megnyitása várható.
Soós Csaba, a Raiffeisen Bank lakossági üzletágának vezetője szerint az ügyfélszám növekedése a fiókhálózat bővülésén túl az ügyféligények széles skáláját kielégítő, folyamatosan bővülő, fejlődő termékpalettának köszönhető. A bank eredményes működését az is jelzi, hogy 2007-ben a MasterCard által megrendezett "Az év bankja" program keretében a közönség a Raiffeisen Bankot "Az év legszimpatikusabb bankjának" választotta, míg a szakmai zsűri "Az év leginnovatívabb bankja" kategóriában a második díjat adta a Raiffeisen Banknak, "Az év bankára" díjat pedig a Raiffeisen Bank vezérigazgatója, Felcsuti Péter vehette át.
A Raiffeisen nemzetközi szinten is töretlenül fejlődik. A Raiffeisen International Bank-Holding AG októberben nyitotta 3000. bankfiókját Kelet-Közép-Európában és köszöntötte 13 milliomodik ügyfelét. A magyarországi Raiffeisen Bank 1.948 milliárd forintos mérleg-főösszegével, dinamikus növekedésével nagymértékben hozzájárul a nemzetközi Raiffeisen csoport jó teljesítményéhez.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell