Várhatóan jövő év végén vagy 2009 elején lesznek elérhetőek azok az online játékok, melyek fejlesztését a Szerencsejáték Zrt. végül az EasTron Kft-nek ítélte oda, az erre a célra kiírt pályázat keretében - írja a Világgazdaság.
Somorai László, a Szerencsejáték Zrt. marketingigazgatója elmondta, hogy a EasTronnak egy éve lesz a játékok kidolgozására és a támogatásukhoz szükséges informatikai megoldások kidolgozására. A nyertes cég egyedi alkalmazásfejlesztéssel, rendszer- és alkalmazásintegrációval foglalkozik, és több nagyvállalat és bank számára is fejlesztett már programokat.
A Szerencsejáték Zrt. tervei szerint az új online játékok két csoportba tartoznak majd: egyrészről találkozhatunk majd úgynevezett bukmékeri típusú játékokkal, ahol a nyeremény a tét nagyságától és a fogadók számától független, de persze lesznek olyan játékok is, ahol pontosan ez a két tényező játszik majd fontos szerepet.
A rendszert az első tíz évben a Szerencsejáték Zrt. és az EasTron együtt üzemelteti majd, előbbi a játékok bevételei után fizet majd a projektet finanszírozó EasTron Kft-nek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








