Az új autó értékesítésének csökkenése, s ezzel párhuzamosan, az autófinanszírozási volumen mérséklődése új piacok keresésére ösztönzi a hazai lízingcégeket. Ennek egyik iránya az autókereskedők kiiktatásával nyújtott hitel - írja a Világgazdaság.
A lépés nem véletlen, hiszen az évi 300 ezres hazai használtautó forgalom mintegy egyharmadát teszik ki azok az adásvételek, melyek közvetlenül magánszemélyek közt jönnek létre.
A mostani adatok egyelőre arról tanúskodnak, hogy még csak marginális, a legtöbb finanszírozónál 5 százalék alatti szeletet hasít ki ez a fajta finanszírozási konstrukció. Azonban a legtöbb hazai cég úgy véli, hogy megfelelő ügyfél-kommunikációval ez az arány feljebb tornázható, hiszen a piac adott.
Mindazon által a termék mellett szól, hogy gyors ügyintézés mellett biztonságot nyújt a vevőnek és az eladónak egyaránt. A hitelt ugyanis csak olyan autókra lehet igényelni, melyek műszaki állapotát, eredetét a finanszírozók bevizsgálták. S miután a finanszírozás kizárólag személyes ügyintézés révén igényelhető, amelynek során egyaránt beazonosítják az eladót és a vevőt, kiküszöbölhetők a gépjárművásárlások során előforduló visszaélések.
Ami a közvetlen hitel kondícióit illeti, ezek jellemzően megegyeznek a lízingcégek használt autókra kínált feltételeivel., egyedül a futamidőt maximalizálják 84 hónapban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Lázár János: nem kis sebet ütött a Fideszen a kegyelmi ügy
- Komoly biztonsági résre derült fény, de nincs mit tenni
- A banki alkalmazott mentett meg egy ügyfelet a csalóktól - videó
- Úgy tűnik, egy nagyhatalomnak sikerül betiltania a dohányzást - világelsők lehetnek
- Újabb részletek az idősek jogosítványáról
- Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét