Az ipari termelés az előző év azonos időszakához viszonyítva 2006 márciusában 14%-kal, munkanaphatástól megtisztítva 11.3%-kal nőtt. A termelés volumene az év első három hónapjában 12.9%-kal magasabb volt, mint az előző év azonos időszakában. Az export márciusban 20.1%-kal volt magasabb az egy évvel korábbinál, a feldolgozóipari kivitel közel 40%-át adó villamos gép, műszer gyártásának
Az ipari termelés az előző év azonos időszakához viszonyítva 2006 márciusában 14%-kal, munkanaphatástól megtisztítva 11.3%-kal nőtt. A termelés volumene az év első három hónapjában 12.9%-kal magasabb volt, mint az előző év azonos időszakában.
Az export márciusban 20.1%-kal volt magasabb az egy évvel korábbinál, a feldolgozóipari kivitel közel 40%-át adó villamos gép, műszer gyártásának exportvolumene 18.9%-kal bővült. A járműgyártás 37.8%-kal növelte külpiaci eladásait.
Márciusban a megfigyelt feldolgozóipari ágazatok összes új rendelése 38.1%-kal bővült az egy évvel korábbihoz képest. Az új exportrendelések 44.8%-kal magasabbak mint egy éve, az új belföldi rendelések 11.9%-kal nőttek. Az összes rendelésállomány 19.2%-kal magasabb mint egy éve.
Az egy főre jutó ipari termelés az egy évvel korábbinál 16.1%-kal magasabb.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Összességében igen kedvező folyamatok mutatkoznak az iparban, a külső konjunktúra igen kedvezően befolyásolja a hazai termelést.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








