A várakozásoknak megfelelően nem maradt el a keresleti csúcs a fogyasztási hiteltermékek piacán a tavalyi év utolsó hónapjaiban. A legtöbb bank a hitelkártyák és a fogyasztási hitelek forgalmának fellendüléséről számolt be.
A várakozásoknak megfelelően nem maradt el a keresleti csúcs a fogyasztási hiteltermékek piacán a tavalyi év utolsó hónapjaiban. A legtöbb bank a hitelkártyák és a fogyasztási hitelek forgalmának fellendüléséről számolt be – írja a Világgazdaság.
A CIB Bank tapasztalatai szerint különös népszerűségnek örvendtek a bevásárlókártyák, melyek esetében az igénylések 60%-a a második félévben, harmada pedig az utolsó két hónapban érkezett be. A Budapest Bank adatai szerint az ilyen típusú kártyák használata mintegy 40%-kal nőtt a harmadik negyedévhez képest.
A K&H beszámolója szerint a hitelkártyák kereteinek átlagos kihasználtsága 24%-kal nőtt az év utolsó három hónapja során.
Keresettek voltak a személyi hitelek is: az Erste Banknál az utolsó három hónapban 6-7%-kal nőtt meg a kihelyezés, míg a CIB a személyi hitelek 30%-át novemberben és decemberben folyósította.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








