Egyre szigorúbb hitelbírálattal és több adat bekérdezésével próbálkoznak a lízingcégek, hogy a növekvő kockázataikat valamelyest mérsékeljék. A sok papírmunka viszont egyes esetekben az ügyfelek elvesztéséhez vezethet. - írja mai számában a Világgazdaság.
Az ügyfelektől bekért adatok köre alapvetően nem változott az elmúlt években, hiszen az ügyfelek nyilvánvalóan figyelembe veszik a hitelintézet kiválasztásánál, hogy mennyire macerás a papírmunka, az ügyfélminősítés és ezáltal milyen gyorsan jutnak a kívánt pénzösszeghez. Ezért a lízingcégek leginkább nem a bekérendő adatok körét kívánják bővíteni, hanem inkább az adatok ellenőrzésére, elemzésére kidolgozott módszereket fejlesztik. A társaságok az ügyfelektől és a kereskedőktől kapott információk alapján megpróbálnak létrehozni olyan adatbázisokat amelyekkel gyorsabban, pontosabban tudják minősíteni ügyfeleiket és jobban ki tudják szűrni a csalókat, csökkentve ezáltal a hitelezés kockázatát.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Vas Kata Blanka 11. lett a terepkerékpáros világbajnokságon
- Iskolai migránskvóta bevezetését javasolják Németországban
- Örökre eltűnhet az útlevél életünkből
- Alpesisí vk - Svájci siker a vb előtti utolsó versenyen
- Elütött egy embert a metró, nem közlekdik az M2-es
- Tiltakozó akciókra készülnek az orvosok
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


