Ünnepi hangulat költözött a Veszprémi Állatkertbe, ahol december 17-én immár hagyományosan megrendezték az Állatok karácsonyát.
Itt a jó hír rengeteg vidékinek: 12 üzlettel, vadiúj bevásárlóközpont nyílik a megyeszékhelyen
Új korszak kezdődik a nógrádi vásárlásban! Salgótarján hamarosan egy vadonatúj bevásárlóparkkal bővül: a CPI Hungary, a hazai ingatlanpiac egyik vezető szereplője, a nemzetközileg ismert Stop Shop hálózat legújabb komplexumát építi a Lidl melletti területen.
Salgótarján hamarosan új bevásárlóparkkal gazdagodik: a hazai ingatlanpiac meghatározó szereplője, a CPI Hungary, egy korszerű komplexummal bővíti a nemzetközileg ismert Stop Shop hálózatát a város szívében, a Lidl melletti területen. Az első ütemben 12 üzlethelyiség, 361 parkoló, 82 biciklitároló és játszótér várja majd a vásárlókat. A nyitás 2027 első negyedévében várható .
Ahogy a sajtóközleményből kiderült, az elmúlt években többször is felmerült a Stop Shop megjelenése Salgótarjánban, most azonban elindult a megvalósulás. A bevásárlópark egy 7 566 négyzetméteres épületet hoz létre, amely 12 üzletnek ad otthont. A kivitelezést a KÉSZ Építő és Szerelő Zrt. nyerte el. A több mint 7500 négyzetméteres, L-alakú épület a Rákóczi úti körforgalom és a Csokonai út felől is könnyen megközelíthető lesz. A tervek szerint több ruházati, cipő- és elektronikai üzlet, drogéria és háztartási kiegészítőket kínáló bolt nyitja meg kapuit.
„Az új Stop Shop nyitásával szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy a nógrádiak számára elérhető vásárlási lehetőségek tovább bővüljenek. Célunk, hogy minőségi márkákat, széles választékot és könnyű megközelíthetőséget kínáljunk a város és a térség lakói számára” – mondta Gereben Mátyás, a CPI Hungary országmenedzsere.
A Stop Shop bevásárlópark-hálózat tíz országban több mint 130 egységet működtet Kelet-Közép-Európában. Magyarországon 14 Stop Shop tartozik a CPI Hungary portfóliójába, összesen 170 ezer négyzetméternyi kiadható kiskereskedelmi területtel és 320 bérlővel. Salgótarján így hamarosan csatlakozik a nemzetközi szinten is sikeres hálózathoz.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Címlapfotó: Kész Csoport/Facebook
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








