Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Ebben a vidéki városban nyit új üzletet a Lidl: már azt is tudni, hol lesz az új szupermarket
Hónapokig csak találgattak, most végre kimondták: jön a Lidl Kőszegre! A polgármester is megerősítette a hírt, és már az is kiderült, mikorra időzítik a nyitást. A helyiek izgatottan várják a diszkontlánc érkezését – azt is elárulták, hol épül az új üzlet.
Hosszú hónapok spekulációi után végre kiderült: Lidl áruház épül Kőszegen, a nyugat-magyarországi kisvárosban. A hírt Básthy Béla polgármester is megerősítette a napokban, miután a Vaol.hu újra megkereste a városvezetőt az üzletlánccal kapcsolatos híresztelések kapcsán. Kiderült, hónapok óta tartanak az egyeztetések az önkormányzat és a vállalat között.
A volt Kőszegi Ruhaipari Ktsz. csarnoka helyén épül majd fel a diszkontáruház, amely a tervek szerint 2026 első negyedévében nyitja meg kapuit a vásárlók előtt – erősítette meg a Lidl kommunikációs osztálya is a portálnak. A konkrét dátum még nem ismert, de a munkálatok várhatóan hamarosan elkezdődnek. Miért is fontos ez Kőszegnek?
Miért fontos ez Kőszegnek? A Lidl érkezése mérföldkő lehet Kőszeg életében: a kisvárosban ugyanis eddig nem működött egyik nagy diszkontlánc sem saját üzlettel. A vállalat megjelenése szélesebb választékot és versenyképes árakat kínálhat a helyieknek, emellett új munkahelyeket is teremt – ahogy azt sokan üdvözölték is a közösségi médiában.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








