Joan Laporta, az FC Barcelona elnöke tanúként jelent meg a Negreira-ügyben - 7 millió eurós kifizetéseket viszgálnak.
A magyar motorsport új reménysége, a mindössze 14 éves Bereczki Dávid fantasztikus teljesítménnyel megnyerte az SM Junior kategóriát a Supermoto-világbajnokság első magyarországi futamán, a visontai Black Star Speedwayen. A fiatal versenyző a hazai közönség előtt szerezte meg pályafutása első világbajnoki győzelmét, méghozzá emlékezetes módon – az utolsó futamban egy riválisa hibáját kihasználva lépett az élre.
A Supermoto-világbajnokság hétvégéje először érkezett Magyarországra, és máris történelmet írt: a látványos, aszfaltos és terepszakaszokat ötvöző motorsport-esemény vasárnapi zárónapján Bereczki Dávid könnyek között állhatott fel a dobogó legfelső fokára, miután a juniorok második versenyét megnyerte, így az összesített eredmény alapján a teljes kategóriát is behúzta.
Bereczki a vasárnapi nap első futamán második lett, miután jó rajtja után az ukrán Jevszevij Kovalov megelőzte őt. A délutáni második futamon azonban kihasználta ellenfele hibáját, és magabiztos versenyzéssel ért célba elsőként. Ez a győzelem nemcsak futamgyőzelmet, hanem kategóriaelsőséget is jelentett a számára.
„Szavakkal nem tudom leírni, mit érzek most – nyilatkozta a P1race.hu-nak. – Kifizetődött az a munka, az a sok dolog, amit eddig megtettünk érte, és minden szurkolómnak, szerelőmnek, a családomnak, édesapámnak, édesanyámnak nagyon hálás vagyok, hogy minden áldozatot meghoztak, hogy ilyen jó eredményt tudjak elérni.”
A junior mezőny másik magyar versenyzője, Tóth Zétény is értékes tapasztalatokat szerzett: ő a két futamon a hatodik, majd a tizedik helyen zárt.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A legmagasabb szintű, S1GP kategóriában a német Marc-Reiner Schmidt megállíthatatlannak bizonyult: megnyerte a szombati versenyt, valamint mindkét vasárnapi futamot is, így hibátlan teljesítménnyel diadalmaskodott a visontai hétvégén. Schmidt ezzel tovább növelte előnyét az összetett világbajnoki tabellán. A magyar indulók közül Surányi Balázs és Kardos Gergely is rajthoz állt az elitkategóriában: Surányi 10. és 12. helyezést ért el, míg Kardos mindkét futamban a 16. helyen végzett.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








