Próbák és ünnepi készülődés – a Jászai Mari-díjas színész-rendezőnek most Szombathely lett a második otthona. A sűrű menetrend közepette még a karácsonyfa-beszerzést is itt intézte.
Befejeződött az óvoda felújítása és bővítése, valamint bölcsőde kialakítása Szekszárd szőlőhegyi városrészén, ezt a helyi önkormányzat jelentette be ma reggel, illetve az Emberi Erőforrás-fejlesztési Operatív Program közlése szerint, 285 millió forintos támogatással bővült és korszerűsödött a szekszárdi kórház járóbeteg-ellátást végző szakrendelőinek orvosi eszközparkja.
Az óvodai beruházást a Terület- és Településfejlesztési Operatív Program 246, illetve 231 millió forintos támogatásával valósították meg - írta közleményében a városháza. A tájékoztatás szerint az 50 gyermek nevelésére alkalmas óvodát és a 14 férőhelyes mini bölcsődét egy 2017-ben rossz állapota miatt bezárt óvodai épületben alakították ki. Az ingatlant felújították, bővítettek, korszerűsítették az elektromos hálózatot, a gépészetet, megújultak a játszóudvarok, a kerítések, új parkolót és utat építettek. A projekt részeként tornaszoba és orvosi szoba készült, illetve bútorokat, játékokat és fejlesztő eszközök szereztek be. A közlemény szerint a bővülő szőlőhegyi városrészben az új intézményekkel kielégíthető a bölcsőde és óvoda iránti lakossági igény. A bölcsőde legkorábban 2024. január 1-jétől, az óvoda szeptember 1-jétől fogadhatja a gyerekeket.
Továbbá a Tolna Vármegyei Balassa János Kórház közleményében azt írta, hogy hét területen, az audiológiai, a tüdőgyógyászati, a kardiológiai, a képalkotó diagnosztikai, a gasztroenterológiai, a fül-orr-gégészeti és a sürgősségi ellátásban valósult meg a fejlesztés. A projekt keretében többek között csecsemő-hallásszűrőt, a légúti betegségek vizsgálatára használt bronchoszkópos tornyot, valamint kolonoszkópot és hordozható szívultrahang-készüléket vásároltak. Kitértek arra, hogy az új eszközök gyorsabb diagnózist, hatékonyabb módszereket tesznek lehetővé, és hozzájárulnak a fekvőbeteg-ellátásba küldött betegek számának csökkentéséhez. A fejlesztés segíti a betegségek korai felismerését, és csökkenti a várólistákat - tették hozzá.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








