Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Nyár közepén hirdetett kedvezményt két termálfürdő a jegyárakra. A Csongrád-Csanád megyei Csongrád város fürdője és a Bács-Kiskun megyei Tiszakécske Kerekdombi Termálfürdője húzta le alaposan a belépőjegyek árát, így az egyik helyen 1300 forintért, míg a másikon 2000 forintért hűsölhetünk egész nap, írja a termalonline.hu.
Mától akciós jegyárakat kínál a Csongrád-Csanád megyei Csongrád város fürdője, ráadásul úgy, hogy idén nem is emeltek egyáltalán árakat, legutóbb tavaly volt náluk áremelés, és eddig is a környék legjobb ár-érték arányú fürdőjének számítottak.
A felnőtt belépőjegy így most náluk 2200 Ft helyett 1800 Ft-ba kerül, a kedvezményes jegy pedig 1800 Ft helyett 1300 Ft-ba. Nyugdíjasok, diákok élhetnek vele. A nyitvatartást ráadásul meghosszabbították, 21 óráig lehet látogatni a fürdőt. A kedvezmény visszavonásig él.
Még a fentinél is nagyobb kedvezménnyel rukkolt elő a tiszakécskei Kerekdombi Termálfürdő, a "Retro Hetek" kedvezmény két héten át tart, minden fürdőjegy 2000 forintba kerül ez idő alatt, július 17-től a jövő hét végéig. Egyébként a normál időszaki jegyár felnőtteknek 3500 forint, diákoknak és nyugdíjasoknak 3100 forint.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








